Interprofessionele communicatie m.b.v. CRM principes

Hoe manage je de communicatie tijdens een crisissituatie? Crew Resource Management (CRM) bij calamiteiten

Het verkrijgen van een ‘plaatje’, over de werkelijke situatie tijdens een hulpverlening is uitdagend. Zeker als je het moet vormen op basis van telefoontjes en mobilofoon communicatie. In deze workshop oefenen we met behulp van Crew Resource Management (CRM) technieken en geluidstapes deze belangrijke vaardigheid.

Aantal dagdelen: 1

Trainer: 
Maren Broekens is gefascineerd door lichaam en geest en helpt mensen plezier te hebben in hun werk en leven. Ze laat mensen graag in hun eigen kracht staan. Ook met teams werkt ze graag aan krachten bundelen, grenzen verleggen en inzicht verkrijgen in jezelf en elkaar, zowel in sport als in de gezondheidszorg. Haar achtergrond in bewegingswetenschappen, psychologie en werk in het ziekenhuis in het kader van patiëntveiligheid zijn hiervoor de ideale basis. Verder ervaring heeft ze binnen teamtrainingen in de zorg, trainingen Mentale Kracht bij de Nationale Politie en workshops en individuele begeleiding in de sport.


Praktische informatie
Prijs: € 210,88 (excl. BTW)
Studie uren: 3

Categorie Verdieping
Meer informatie

CURSUSDATA EN TIJDEN DEZE CURSUS

ANDERE DATUM?

Vul jouw emailadres in zodat we je kunnen informeren als er (nieuwe) cursusdatums worden toegevoegd.

@
* dient ingevuld te worden